Wednesday, December 30, 2009

Shirt, dress, or Poncho?

Not that it'd keep you really dry when it rains but... yeah. UGH.
It looks like some glorified "Walk of Shame" fashion spread in Vogue. Who the hell did she hook up with? Peter Griffin? Lois is going to be SOOO pissed.

Tuesday, December 29, 2009

My Baby Bump Brings All the Boys to the Yard...

Kelis, you're pregnant (well, she was when this photo was taken). Stop with this shit. Your little Nas baby is cold. I guess this is covered up for her, though.
And I'm like, it's a shirt not a dress. Damn right, it's a shirt not a dress.

Tuesday, December 15, 2009

you love me! you really love me!

L. submitted this gem via the Shirt Or Dress? Facebook fan page.
Yeah, it says September. I am a dumbass and I didn't see it until, like, December. Whoops. Speaking of "Whoops," what the hell is this?
I mean, if your so-called dress doesn't cover your boobage when you pull it down then guess what?! It's a muthaeffing shirt.

At least she wore a bra.

L., please send me more pictures. This one was awesome!

Monday, December 14, 2009

all that she wants is another bebe

bebe is having a contest on Chictopia for best glittery NYE outfit. Some are fabulous and others are this nonsense.
The hooker boots. The pose. The shirt worn as a dress. UGH.

Sunday, December 13, 2009


I love it when people take stealth pictures! Fellow blogger, Danielle, found this gem and said she couldn't resist taking a snapshot. LOVE. IT. If only more brave souls were like Danielle.

But on to the important stuff....

Saturday, December 12, 2009

Tweet Tweet

I have my tweetdeck set up so that I can search for tweets that contain phrases like "shirt or dress," "wear shirt as a dress," "shirt dress," etc. Some of my favorites shirtordress tweets I have found:

@iBodyCandy I'm mad that girl yall described was DEF the girl I knew lmaooooo!!!!! She always wear shirts as dresses.

Thanks for calling 'that girl' out. iBodyCandy has a good head on her shoulders.


RT@DateWrecks: @MizzTHICKNESS25 dude... have you seen @shirtordress ? i think it would be a solid home for you since you seem to have lost your pants.

Thanks, Jami, for patrolling Twitter and spreading the word!

RT@MORTUARYSTAR: RT @livthrume: - Is this a shirt? Or dress?»»Shirt u need leggins in this weather

It's definitely a shirt.

RT@KristenAshleyy: I could wear my Jane Doe shirt as a dress if I was feeling a little slutty.

Please don't.
RT@aliyaki: I went there after I visited you...and bought a ten dollar "shirt" which I wear as a dress haha

@aliyaki offered to take a picture of her shirtordress for a vote after I RT'd the ridiculousness. No pic yet.
And finally, people who are awesome:
RT@jakes_wifey: @luminate as long as you wear a dress and not just a shirt with leggings and boots that's fine
RT@aeLAviajera: just because the weatherman said there will b sun today does not mean u can wear that shirt as a dress.
Follow shirtordress on Twitter!

Tuesday, December 8, 2009

Repeat Offender Award: Forever 21

This is about the 3912979384th shirtordress I've found on Forever21. Y'all must think I don't look anywhere else.

But seriously, sorry for the lack of variety in sources but I had to blog about THIS.

Would that cover your ass?

Monday, December 7, 2009

Faith21 > Knit Tops > Dolman Dress w.Belt

I tweeted about this monstrosity on Saturday but thought I should definitely put it in the blog, too. It's from Forever 21's Faith 21 collection, which is offering ridiculous options for plus sized girls (in addition to a couple of really cute items).

Here's the thing - this is clearly labeled "dress" on Forever 21's website, yet it's in the "Knit Tops" section. WTF, F21???? Yes, the title of this post is the actual mapping on the website.
Now, I'm not here to ridicule anyone on their size. We're all beautiful and God's creatures and women of all shapes and sizes can rock it and blahity blah blah. I'm just saying that just because "Faith 21" puts a plus size model in this shiz, doesn't mean she or you can get away with it. Hell, even a skinny bitch would look ridic.

Thursday, December 3, 2009

booty pop!

to wear under your shirtordresses.

Those sound effects are killing me. Seriously.

Lady in Red is wearing no pants

The next line in Lady in Red is "Cheek to Cheek." Yes, I think we can see her "cheek to cheek."

BTW, that "dress" is from H&M and I tried it on a couple weeks ago. It is NOT a dress. It is see-through, tight, and should be paired with skinny jeans or leggings. I think I can see her belly button.

Wednesday, December 2, 2009

This showed up in my Inbox...

Email (well, pretty much): "Dear Madam: Please buy this muumuu. Isn't it awesome and flattering?"

Me: No.